#1 Skrevet Mai 4, 2009 Noen tips til hva som kan være galt med kjerra mi, er en 1.8 900Ek litt spesiell med så mye esler Den går på 3 på tomgang bare, så fort jeg får opp turtallet litt blir den siste med. Jeg har byttet om på alle pluggene ingen forksjell der. Nytt fordeler lokk og rotor. Men forstatt låtter den som en fiskeskjøyte på tomgang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2009 tuddeluuuu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2009 Har du sjekket at du har god nok jordingen til motorblokken? og har du sjekket at alle pluggene har gnist på lavt turtall? Kan også være at ene dysen er så tett at du bare får bensin igjennom den ved høyere turtall.. Kommer ikke på noe annet det kan være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2009 Sjekk den store vacum slagen som går inn på innsuget på v.side (i kjøreretningen) går derfra og bort til br.kraft forsterkeren. Vanlig at slangen inne ved innsuget morker og fører til at syl nr.4 ikke går skikkelig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2009 (endret) Takk for hjelpa.. Tor du vant denne gangen, det var den lille slange stubben der. Dem som har hatt den har faktisk tapet den i steden for og bytte.. Er sikkert kjempe dyrt og kjøpe 6cm slange. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2009 prøvd å justere tenninga? Når jeg hadde golf 1 så plutselig ble den dårlig og hørtes ut som en snekke.. Gikk som en dass også... Byttet rotor/fordelerlokk/ stift, men ble ikke bedre.. Stod i over 1 time for å justere stiften slik at den gikk helt opptimalt.. Gikk bedre enn noen gang etter det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2009 løst problemet var vacumslangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...