#1 Skrevet Mai 4, 2009 Hei alle sammen har var på utkikk lenge nå etter rs6 type2 felger finner ikke noen sted jeg kan kjøpe de i 19" sett på finn vart par anonnser men etter samtale med vedkommende for jeg beskjed at de hadde bare par sett og det er utsolgt. Noen som vet om firmaer som har de 100% sikkert til en Ok pris altså for 19" med greie dekk fra 9000-11000 Takker alle sammen for info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2009 De fleste selger vel disse vil jeg tro, men de jeg vet selger disse er bl.a. Dekk1, da jeg fikk tilbud om disse selv derfra. men har du snakket med Christer(Dekkskift) her på forumet ? er stor sjanse for at han også fører disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2009 Har ikke snakket med Christer nei. Skal da høre med ham. Takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...