#1 Skrevet Mai 5, 2009 Hei Jeg driver å setter sammen bilen igjen, men sliter litt med å få bremselysa til å fungere. Når jeg trykker på bremsepedalen får jeg ikke noe signal bak til hverken høyre eller venstre bremselys. Har sjekket alle sikringer og de ser hele ut. Ikke klarer jeg å finne denne bryteren, hvor er det egentlig den sitter? Noen som vet hva som egentlig må til for at det skal komme lys bak der? Har prøvd å studere koblingsskjema, men jeg blir egentlig ikke spesielt klok på det. Alle andre lys fungerer fint. Håper noen kan hjelpe Hilsen Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2009 endten sitter bryteren over bremsepedalen. eller så kann det hende det sitter en bryter fremme på bremsekraft forsterkeren din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2009 På så gammel bil sitter den på hovedbremsesylinderen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2009 Takk for svar, da skal jeg se om jeg klarer å lokalisere den og se om jeg blir noe klokere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...