#1 Skrevet Mai 5, 2009 hei. jeg er helt ny innen vw. kjøpte meg en 2003 passat for ca en uke siden. og når man kjøper ny bil får man jo litt planer. hehe så jeg har tenkt å kjøpe meg noen felger å gjøre litt små ting med den. men det jeg da lurer på er om det vil se VELDIG dumt ut med 18" felger uten senk? har veldig lyst til å senke den, men jeg har en hytte med dårlig vei å jobber som tømrer, altså mye dårlige veier der også. har dere andre forslag til ting som bør gjøres? mvh Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2009 Heisann Espen, og velkommen i klubben. Gratulerer med ny bil også, fine disse bilene. ( hatt en slik en selv) Går jo med 18 uten senk, men du kan jo også vurdere og senke den litt? om du har highline har du jo sportsunderstell så da går det jo greit. Lykke til med planene, og sleng gjerne ut litt mere bilder og info. Mvh Joachim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2009 takk for det. bilder kommer ettervert, men har ikke hatt tid enda. ny bil blir mye kjøring vettu:) lurer på dette med "litt" senk da noen som har bilder av passar med 18" uten senk? eventuelt med litt senk:) mvh Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2009 har bilde av gamle min med bare fjører:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2009 hvor mye senk er dette da? tror nok jeg må ha høyere bil det det. selv om det ser bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...