#26 Skrevet April 29, 2010 Hvor mye har folket da senket i tillegg til erfaringene sine? Virker for meg som det har endel å si på komfort/stivhet på disse rimelige settene. For å gjøre dette veldig enkelt, kom utover og prøv Cabben. Den står med slikt sett på. Og du har jo vært med på tur i sånn cab før om jeg ikke husker riktig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 29, 2010 Hvor mye har folket da senket i tillegg til erfaringene sine? Virker for meg som det har endel å si på komfort/stivhet på disse rimelige settene. Min ser slik ut. er forskjellig justert på muttere på alle 4 hjul, så vanskelig å si nøyaktig hvor mye. Det er noen cm fra bunn i allefall. Jeg hadde gule koni og eibach fjærer på min forrige golf v. og selv med dempere på stiveste så er v-maxx settet stivere, også i høy fart. Både fjærer og dempere er veldig sportslig satt opp. Positive sider(for min del) :Morsomt ved aktiv kjøring. Negative: Tur retur oslo hadeland= stiv nakke, Har faktisk pådratt meg en stk nesten prolaps i ryggen i bilen pga telehiv tidligere, ubehagelig på sentrums veier osv:) MEN første punkt veier mere enn de andre for min del, så det blir på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 16, 2014 erfaring vmaxx extreme? vurderer dette på passat 3c avant. hvordan er dette settet kontra h&r tvintube. ønsker noe som er stivt + komfor og som kan reguleres selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 17, 2014 erfaring vmaxx extreme? vurderer dette på passat 3c avant. hvordan er dette settet kontra h&r tvintube. ønsker noe som er stivt + komfor og som kan reguleres selv. Kjøp h&r med en gang ... Sånn billigsett er bare tøys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 17, 2014 Er h&r mye stivere en black evo ? Må ha noe meget stivt til audien fordi den er for mjuk å legger seg for mye å tar inni buer når det er kurver å svinging I mindre fart. 268hk og quattro. Passaten en 3c vil e ha en mellomting minimum black evo stiv .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 17, 2014 Hvis du kjører så veldig aktivt så burde du se enda høyere opp på prislisten Men h&r er et knallsett og kjøre med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 18, 2014 jeg er fornøyd ellers med supersport preminum, men er for mjukt. når det står extrem av an utgve regner jeg da med at den iallefall er stivere en supersport. jeg kjører lavt med 19"å lavprofil. da er ikke supersport stivt nok men kjøreegenskapene ellers er helt bra. sløser ikke bort penger på svindyre sett som jeg ikke har noe utbytte av. det er bare tull ta der å bruke så mye penger på slike sett når du ikke kjører løp eller på bane..jeg har prøvd flere biler som har så "dyre og gode sett" kjenner ikke forskjellen spør du meg. knallsett, mulig det men det sier ikke meg noe om stivheten. jeg etterspør stivheten. tror det er litt opp til en hver og hvilken bil en har hvor fornøyd en er. jeg kjørte lenge på spax med hardhetsregulering til en grei pris. kjempebra produkt. og er ikke lagt på mange tusenlapper for navnets skyld. får twintub fra h&r for 7500 så ikke mye dyrere en vmaxx. men får aldri svar på spørsmålet mitt. kun at h&r er så bra å kjempesett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...