Anbefalte innlegg

Jeg har en Golf IV gti. Har skn chip, ABT eksos, forge hybrid ventil, åpent luftfilter. Har nettopp montert turbotryksmåler, den viser at den lader 0,4bar. Er det noen mulighet å justere opp til 0,8 uten problemer? vil det utgjøre mye i hvordan bilen går da? Hva som skal til for å kunne gjøre noe slikt`?

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en Golf IV gti. Har skn chip, ABT eksos, forge hybrid ventil, åpent luftfilter. Har nettopp montert turbotryksmåler, den viser at den lader 0,4bar. Er det noen mulighet å justere opp til 0,8 uten problemer? vil det utgjøre mye i hvordan bilen går da? Hva som skal til for å kunne gjøre noe slikt`?

:)

 

0,4 var da veldig lite, så vil tro motoren din går i nødmodus av en eller annen grunn ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enten er måleren din ifra biltema og funker ikke, eller så er N75 ventilen din død og du får ikke mere enn grunntrykket. Med chip bør du 1,1-1,3 bar trykk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan det være fordi det er en feil på abs'en? auto gauge måler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

abs har ingenting med det å gjøre så nei. du skal vel ladde 0.55bar orginalt. og ca det dobbelte med chip. så enten er målern feil, eller så har bilen din gått i nød modus? hvordan går bilen i forhold til andre 1.8T med chip?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke målt i forhold til andre 1.8t. holdte tritt med en Mercedes sl 320 1992 om det er til noen hjelp :P bare ABS lampen som lyser. Er det noen andre tegn som skal tilsi at den har gått i Nødmodus? hmm. tips? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke målt i forhold til andre 1.8t. holdte tritt med en Mercedes sl 320 1992 om det er til noen hjelp :P bare ABS lampen som lyser. Er det noen andre tegn som skal tilsi at den har gått i Nødmodus? hmm. tips? :P

 

Få noen til og ta en diagnose på bilen,så finner du/dere nok feilen fort. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må få sjekket feillageret ditt, golfen din har nok gått i limp mode. (nød modus)

Kan også være luftmassemåleren din som ikke er god, hadde en mk4 GTI med SKN chip og den lada 1,1-1,2 merket stor forskjell fra org.effekt til chip.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper du må sjekke målar din. Få tak i en vagcom kabel og mål trykket med den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må vel få gjort det da:) importerte den fra tyskland, sto at den var har 150hk i anonsen. men når den kom til drammen var det klistret SKN klistermerker på motordekselet og inne i bilen. Føles ut som om den går bedre enn med 150 hk. men lader fortsatt bare 0.4 bar :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den orginal er ikkje 0,4 bar så langt fra sannheten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

decal trimming kanskje: rolleyestrenger ikke være chippet selv om den har klistremerker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, skjer den ja:P men syns det var så rart at den skulle sparke fra så godt med bare 150hk. må få sett på den med vagcom

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

;) log block 115 tror jeg det er så ser du trykket du har og trykket klarer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enten er måleren din ifra biltema og funker ikke, eller så er N75 ventilen din død og du får ikke mere enn grunntrykket. Med chip bør du 1,1-1,3 bar trykk.

 

Hei.

Bilen min er chipet hoss turbo karlsen ,

og vet ikke hvilket merke chip det er , kjøpte bilen for ikkelenge siden,

 

den ladder ca 0,8 - 0,9

 

Men skal den ikke ladde over 1 bar,

 

hva kan være galt, eller skal d være sånn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.