#1 Skrevet Desember 10, 2004 Noen som har greie på hvem som forhandler feilsøkingsutstyr,altså hidden,med kabler som man kobler inn i bilen.?HAr planer om å kjøpe det inn her på verkstedet der jeg jobber..Skulle gjerne vært til alle slags bilmodeller!. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 10, 2004 VAG-COM diagnoseutstyr til PC kan brukes på alle nyere VAG etter ca 1990 Sjekk her for priser og forhandlere http://www.ross-tech.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2004 Noen som har greie på hvem som forhandler feilsøkingsutstyr,altså hidden,med kabler som man kobler inn i bilen.?HAr planer om å kjøpe det inn her på verkstedet der jeg jobber..Skulle gjerne vært til alle slags bilmodeller!. Viss du jobber på et bilverksted er det de samme som sikker selger verktøy til dere osv.. Der jeg jobber har vi Bosch Sis Cas Diagnose tester bla.. Den er genial Koblingskjemaer til alle biler. verktsed literatur generelt ligger inne. service skjemaer.. det er i grunnen en mini pc med touch screen i et skall slik at den tåler fukt og slag.. Den har vanlig obd kontakt pluss du får kjøpt bmw kontakt til den slik at den kan brukes til bmw også.. OBD/OBD2 kontakt har alle biler etter 2000modell.. den har også osiliscoop, ampameter, tangampameter, ohmmeter, volt meter, så den har det du trenger + mye mer Har brukt den endel på jobb å må si den er ganske genial.. Men prisen på den er på 80000KR pluss diverse lisenser.... Ellers har du jo diverse billigere alternaltiver som ross tech 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...