Anbefalte innlegg

Hei, jeg prøvde å finne ut hva klikkelyden inni dashen min var, noe som resulterte i at speedometeret sluttet å funke.. åssen kommer jeg til for å se om vaieren har falt ut? noen som kan gi meg noen raske tips? tusen takk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skru løs ramma rundt speedometeret, ut med brytere cd spiller, lysbryter.

Speedoen sitter i 2stk skruer, vipp det frem og kjenn bak om wireren sitter i, hadde samma lyd på en golf 2 td jeg kjøpte, der hadde wire'eren knukket inni speedo meteret, satt igjen en 4mm tapp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du har tynne hender så kan du også skru av underdelen rundt sikringsboksen ;) det er litt mindre knot en å ta ut hele speedometeret synes nå jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha, så jeg må ta ut alle brytere og slik ja.. ja, jeg prøvde å dra litt i vaieren inni motorrommet, å da løsnet den med en gang, så kan hende at den har brekt inni der ja.. men er vel ikke noe problem å eventuelt få ut den knekte biten, eller?

takk for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må du ut med hvis du skal ta ut hele instrumentet.

Nederst ser du hvordan plata kan brettes ned hvis du bare skal kjenne etter om wiren sitter.

Bilde619.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh, takk for bilde.. da er det vel bare å begynne å demontere i morra da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig:)

Alle hullene du ser rundt omkring i dashbordet skal inneholde skruer, pluss en til, som sitter bak lysbryteren.

Lykke til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.