#1 Skrevet Mai 6, 2009 Lurer på hvor store felger jeg kan ha på golfen min uten å måtte få det godkjent eller at det er ulovlig: haha :. Er en 96 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2009 7 eller 7,5x 17" et 35 er et trygt valg. 18" er for stort i mine øyne. Evt er jo 9x16" veldig kult (lite sannsynlig at det blir godkjent) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2009 et35 er ikke et trygt valg siden noen har et43 org(min blant annet). Derimot 7,5*17 med 205/40/17 skal gå fint uten alt for mye senk(men det må senkes for å ikke se dumt ut..) Personlig synes jeg 16" ser penere ut på golfene, men smak og behag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2009 hmm. Men må det godkjennes? Lurer på å senke bilen,. men har ikke bestemt meg... bilen subber alerede nedi bakken lissom... (over fartsdumper vel og merke) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2009 må ikke godkjennes men er vel kanskje greit å gjøre? har selv kjørt i 2 år med senk og 18" felg uten godkjenning uten at noen har reagert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2009 må ikke godkjennes men er vel kanskje greit å gjøre? har selv kjørt i 2 år med senk og 18" felg uten godkjenning uten at noen har reagert... di reagerer ikke før den skal gokjennes.. men da er det vel enten bare å ha et ekstra sett? eller kjenne en som godkjenner biler? =p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...