Anbefalte innlegg

Lurer på hvor store felger jeg kan ha på golfen min uten å måtte få det godkjent eller at det er ulovlig: haha :.

Er en 96 mod.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 eller 7,5x 17" et 35 er et trygt valg. 18" er for stort i mine øyne. Evt er jo 9x16" veldig kult (lite sannsynlig at det blir godkjent): smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et35 er ikke et trygt valg siden noen har et43 org(min blant annet). Derimot 7,5*17 med 205/40/17 skal gå fint uten alt for mye senk(men det må senkes for å ikke se dumt ut..) Personlig synes jeg 16" ser penere ut på golfene, men smak og behag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm. Men må det godkjennes? Lurer på å senke bilen,. men har ikke bestemt meg... bilen subber alerede nedi bakken lissom... (over fartsdumper vel og merke)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må ikke godkjennes men er vel kanskje greit å gjøre? har selv kjørt i 2 år med senk og 18" felg uten godkjenning uten at noen har reagert...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må ikke godkjennes men er vel kanskje greit å gjøre? har selv kjørt i 2 år med senk og 18" felg uten godkjenning uten at noen har reagert...

 

di reagerer ikke før den skal gokjennes.. :P men da er det vel enten bare å ha et ekstra sett? eller kjenne en som godkjenner biler? =p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.