#1 Skrevet Mai 6, 2009 Hei! Jeg har nettop kjøpt en 2.5L (AKN) 2002 (07 01) High 4M TIp. Interiør her har plast-"mahogny" eller hva det nå skal forestille av "treverk". Dette kan jeg ikke ha. Ser rett og slett ikke bra ut. Får jeg kjøpt interiør styling pakke for å bytte alt av "treverk" eller kan jeg lakkere dette i chrome? Lar det seg gjøre? Sender ejg eventuelt inn plasten til noen som kan "forchrome" ? Det er snakk om deksel i midtkonsoll.. + lister på dårhåndtak (ikke hendlene for å åpne, de er allerede chrome) + lokket på askebegeret fremme i konsollet. Takk for input! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2009 johan, johan, johan... skuffende:p send de til meg tror jeg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2009 (endret) Da bli det transparent svart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2009 det der var vell ukens heftigste offtopic. hehe sender pm jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2009 Da er pakken sendt til lakkering Du må legge ut bilder her i tråden når du har lakkert de så folk får se hvordan disse plastlistene kan se ut PS: Ha gjerne på noe klarlakk (?) for å gjøre det mere slitesterkt.?. Ser for meg at det veldig raskt vil bli slitasjespor/riper.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2009 klarlakk må nok på vettu:) og here you go:) du får poste bilder av de montert senere da. sender de sikkert i mårra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...