#1 Skrevet Mai 6, 2009 Hei Da slår vi til med en lokallagstreff på Gråmyra, Levanger igjen. Datoen bil 24. mai og oppmøte ca. kl 16:00. For de som ikke har vært med før, så legger jeg med en link til et kart. Vi i styret skal ha et styremøte søndag 10. mai, og vi vil komme med et referat fra møtet på treffet. Ellers blir det vell en del bilsnakk og kanskje litt mat på Kjell's kro. Håper at mange møte opp og gjentar det trivelige treffet vi hadde sist. MVH Ottar Woll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2009 Skal prøve å få rotet meg oppover til da. Godt å se at det er blitt liv i styret igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2009 dit ska æ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2009 rekne mæ æ ska dit ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2009 Jeg kommer selvfølgelig også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2009 hmm må vel se å få lurt meg en tur karnsje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2009 Det er dagen etter et utdrikningslag jeg arrangerer, så "jeg kommer" med forbehold. Dukker i så fall opp med en noget plain og "kjedelig" A6 95-mod, just the way I like it! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2009 Jeg kommer vel på en måte, siden jeg jobber på kjells den dagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 14, 2009 Kjæm itj. Kjæm itj heim fra sjøn før dan ætti så.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 14, 2009 Må vel ta sæ en tur dit da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 14, 2009 Supert at så mange melder interesse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 16, 2009 Prøver å planlegge så det blir en tur på Gråmyra da, men vet ikke enda da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 16, 2009 svarte.. jeg fikk hasteoppdrag i bodø så drar på tirsdagen å kommer ikke tilbake før fredag uka etter:( men blir vel flere muligheter:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 23, 2009 må melde avpass for denne gang, da d komm noe i veien. men får gripe sjansen neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 24, 2009 Da er det ikke lenge til treff Håper på godt oppmøte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 24, 2009 Får ikke til å komme idag Men håper det blir bra for dere som treffes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 24, 2009 Stikker vel innom en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 24, 2009 Fikk jo et fint treff i dag, med fint vær og mange biler. Tror jeg telte 10 stk. på det meste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 24, 2009 Det ble da ett flott treff denne gangen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 24, 2009 Helt enig:) kjempe vær å bra me oppmøte ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...