#1 Skrevet Mai 6, 2009 Jeg feilsøker på klima på en Audi 100 med klima. Kompressor vil ikke slå inn. Jeg så i sikkringsboksen at det var 2 releplasser for klima. Her var det ingen rele på plass nr 6 og plass nr 11. Er det noen med klimaanlegg i type 44 som kan sjekke om det skal være rele på plass nr 6 og plass nr 11? Dette er en 1990 mod 100 quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2009 Har en A100 1990 mod quattro. Med klima som virker bra. Ingen releer på plass 6 eller 11 på min iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2009 Vil kompressoren slå inn hvis det er tomt for gass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2009 Er en bryter som skrur av kompressoren ved for høyt trykk...Og hvis det er tomt ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...