#1 Skrevet Mai 6, 2009 (endret) Noen som har bestillt noe eller vet noe om denne nettsiden? synes stylingene hær virket veldig billige!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2009 Ingen som har hørt om disse?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2009 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2009 Jeg har ikke hørt om dem før - men med de prisene på B7 deler, så tror jeg faen meg jeg skal handle litt der! Bestille til noen venner i england og dra på en liten _ferie_ og ta med deler hjem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2009 Sendt dem en mail og fått svar nå. Ganske rimelig pris i frakt for forntfanger + tåkelykter. under 700kr for å frakte det. men, dessverre så sender dem ikke panser? Den delen som er en størst utgift alene her hjemme.. Hmm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...