#1 Skrevet Mai 7, 2009 Er dette noe som eksisterer her i området? Mvh Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2009 Vi har det her i området og prisen er 11.500,- Så da har du en anelse om hva det koster. Samme pris om vi ikke tar intensiv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2009 Vi har det her i området og prisen er 11.500,- Så da har du en anelse om hva det koster. Samme pris om vi ikke tar intensiv. Grei pris det egentlig:) Spent på om det finnes slikt opplegg her nord! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2009 Sjekka i moss og der koster det ca 16.700 så er veldig forskjell på priser må jeg si.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2009 Grei pris det egentlig:) Spent på om det finnes slikt opplegg her nord! Dette er jeg også spent på. Men tviler på at det er mye ledig i år Eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2009 Dette er jeg også spent på. Men tviler på at det er mye ledig i år Eller? Ja.... Ikke noe som er ledig på de 7 kjøreskolene jeg har sjekket på i distriktet her. Skulle absolutt tatt lappen i sommer men er nok litt sent ute nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...