#1 Skrevet Mai 7, 2009 Var ute i går å bytta plugger. Da la jeg merke til at det var olje i hullet ned mot pluggen og på coilen ved syl. 2 og 4, de andre 2 var helt tørre og rene. Bilen bruker en del olje, men ikke no blå røyk. Aldri bytta plugger selv på denne bilen så vet jo ikke hvordan det pleier å være. Hva kan dette skyldes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2009 Greit å vite bil du snakker om, men som regel toppdeksel pakningen som lekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2009 Sorry, kom akkurat på at jeg hadde glemt å skrive hvilken bil Er en A4 1.8t, 2000 mod. Motor AWT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2009 Blir som jeg sa da...ang bruker olje kan det være slitne tetninger eller sliten turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2009 Blir som jeg sa da...ang bruker olje kan det være slitne tetninger eller sliten turbo Ok, takk, var vel noe sånt jeg regna med egentlig. Er det no problem å kjøre sånn en stund til, eller burde jeg begynne å tenke på å skifte diverse deler snart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2009 Med mindre den ikke drekker olje eller ryker skikkelig blått så går det fint. Men toppdekselpakninga burde du bytte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2009 Med mindre den ikke drekker olje eller ryker skikkelig blått så går det fint. Men toppdekselpakninga burde du bytte.. Den bruker jo mye syns jo jeg, men er fortsatt innafor hva som er akseptabelt. Ryker aldri hverken blått eller hvitt. Toppdekselpakninga ble forsåvidt bytta hos møller for ganske kort tid siden, sammen med et par andre småting i sammenheng med oljeforbruket, så da burde jo den være i orden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...