Anbefalte innlegg

Hei.

Har akkurat byttet hjullagere bak på min 2002 passat, forhjulstrekker..

Lurer da på følgende: Skal det være slakk i de nye lagerene?

Hvis ikke, er da de nye lagerene defekte? Eller har jeg gjort noe feil når jeg monterte de nye lagrene (er det kanskje en spesial-prosedyre jeg ikke er klar over?)

-Øyvind

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke være slark der nei.

Du må nesten forklare hvordan du har gjort det før en kan si om du har gjort noe galt;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skrudd av det gamle lageret/navet, og skrudd inn det nye. Noe mere enn det er det vel ikke å si. Er jo i grunn bare 5 skruer somn holder lageret/navet, så ser ikke hvor jeg kan ha gjort feil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært og kjørt en tur nå.. Ulyd i fra lagrene er det også.. De må være defekte.. For no dritt :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært og kjørt en tur nå.. Ulyd i fra lagrene er det også.. De må være defekte.. For no dritt :(

Var det nye lager? merke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, nye lagere. Har selvfølgelig bestilt på nett i fra USA, så vi får se om de imøtekommer reklamasjonen min :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter ikke lagret i bremseskiva der bak, eller er det ikke likt som på a4 kanskje...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.