#1 Skrevet Mai 7, 2009 Hei. Har akkurat byttet hjullagere bak på min 2002 passat, forhjulstrekker.. Lurer da på følgende: Skal det være slakk i de nye lagerene? Hvis ikke, er da de nye lagerene defekte? Eller har jeg gjort noe feil når jeg monterte de nye lagrene (er det kanskje en spesial-prosedyre jeg ikke er klar over?) -Øyvind 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2009 Skal ikke være slark der nei. Du må nesten forklare hvordan du har gjort det før en kan si om du har gjort noe galt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2009 Har skrudd av det gamle lageret/navet, og skrudd inn det nye. Noe mere enn det er det vel ikke å si. Er jo i grunn bare 5 skruer somn holder lageret/navet, så ser ikke hvor jeg kan ha gjort feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2009 Vært og kjørt en tur nå.. Ulyd i fra lagrene er det også.. De må være defekte.. For no dritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2009 Vært og kjørt en tur nå.. Ulyd i fra lagrene er det også.. De må være defekte.. For no dritt Var det nye lager? merke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2009 Ja, nye lagere. Har selvfølgelig bestilt på nett i fra USA, så vi får se om de imøtekommer reklamasjonen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2009 Sitter ikke lagret i bremseskiva der bak, eller er det ikke likt som på a4 kanskje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...