Tracday lørdag 9 mai Rudskogen

Anbefalte innlegg

Noen som skal opp og teste trallene sine? Tror det blir mye biler og mye action Lørdag. Vi skal kjøre med lilla 90q om vi slipper utpå med prøveskilten våre...blir isåfall første tur på skogen med denne bilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke tråden før nå, men var der å kjørte masse, bilen gikk vel 100-120 runder tenker jeg, nesten problemfritt :-)

 

Så at det var en Audi der med 20vt, og ett par A4'er!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som kjørte den blå golfen med et hjul konstant i luften? Tro faktisk vi ble forbikjørt av en golf (en gang), da vi mistet halve ladetrykket..;)

 

Skikkelig bra treff, lite kø, masse kjøring, trivelige og service vennlige banemannskap :)

Om noen har bilder, film, hiv ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som kjørte den blå golfen med et hjul konstant i luften? Tro faktisk vi ble forbikjørt av en golf (en gang), da vi mistet halve ladetrykket..;)

 

Skikkelig bra treff, lite kø, masse kjøring, trivelige og service vennlige banemannskap :)

Om noen har bilder, film, hiv ut:)

 

er sånn det pleier å være på track day:) neste gang kommer kanskje jeg også:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som kjørte den blå golfen med et hjul konstant i luften? Tro faktisk vi ble forbikjørt av en golf (en gang), da vi mistet halve ladetrykket..;)

 

Skikkelig bra treff, lite kø, masse kjøring, trivelige og service vennlige banemannskap :)

Om noen har bilder, film, hiv ut:)

 

De stemmer, jeg og en kompis som kjørte den. Hørte det var noen som nevnte noe om hjulløft bak ja! Vi mangler litt power og diff, ellers funker den bra, tror faktisk ikke vi hadde panseret oppe en gang i løpet av dagen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.