trenger en strammere WG fjær

Anbefalte innlegg

hei

 

er det noen som har en 1,9b wg fjær jeg kunne fått lånt noen timer og testet litt?

har fått på plass ny turbo,dyser og manifold men venter fortsatt på wg fjæren. med gammel fjær lader den ikke i nærheten av optimalt. hadde vært kjempe å fått testet det for å se om det er noe mer som må justeres eller om dette er siste brikken i puslespillet forløbig.

 

håper noen kan hjelpe meg,

 

jeg kommer å henter i nærheten av bergens området

 

mvh

 

Morten Aadland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei

 

er det noen som har en 1,9b wg fjær jeg kunne fått lånt noen timer og testet litt?

har fått på plass ny turbo,dyser og manifold men venter fortsatt på wg fjæren. med gammel fjær lader den ikke i nærheten av optimalt. hadde vært kjempe å fått testet det for å se om det er noe mer som må justeres eller om dette er siste brikken i puslespillet forløbig.

 

håper noen kan hjelpe meg,

 

jeg kommer å henter i nærheten av bergens området

 

mvh

 

Morten Aadland

 

Jeg har en 2.2bar som du kunne testet om det brenner

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk til Andreas Karlsen for låning av fjær. nå gjelder det bare å finne ut hvorfor turbo ikke kommer før 4500 rpm, tror heller ikke den lader det den skal. skal få sjekket med analog trykkmåler og ta en trykktest på slanger i kveld. ellers så viste vag-com noe feil med lambda.

 

oppsettet er: garrett 3071 turbo,rs2 dyser og rs2 manifold,vmap og chipper alt fra 034 utenom manifold (ebay)

kjører med n75 tilkoblet og orginal bensinpumpe. turboen gir merkbart bedre effekt etter 4500 og holder helt ut, setter pengene mine på en luftlekasje et sted. forge resirk ventilen er demontert,gjort ren og smurt på nytt.

 

kom gjerne med inspill til feilsøking

 

mvh

 

Morten Aadland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker den mye bensin? lamda problemer muligens

 

Eventuelt n75 som ikke henger med, prøve en manuell boost controller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forhandler har ennå ikke klart å fremskaffe wg fjær til meg, har også funnet ut at dyser og programvare jeg hadde kjøpt brukt var helt på trynet. desverre sjekket jeg ikke med forhandler av fjæren før jeg bestilte nye dyser og program fra 034, så nå er allerede den pakken gått derfra og er lite lysten på å betale 45$ i frakt på en fjær. er det noen som har en slik liggende kjøper jeg den mer en gjerne xD håper noen kan hjelpe meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sjekket med han. han har ikke. men takker for tips

 

fjær kjøpt tråd stenges

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.