Diverse om Audi Coupe Q 1985. Boltsirkel impress og bilder/erfaring med felger noen?

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier.

Er det noen som har erfaringer/bilder med 15/16" hvite felger på 80cq tenker på comfort/utseende osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahhhh takker for linken.

Er på leit etter noen 16" Hvite rallye lookalikes tror det hadde passa coup'en bra

DSC00017.jpg

DSC00018.jpg

DSC00009_2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ny på forumet er det dumt å bruke samme tråd for å få svar på div ting i stedet for å åpne en ny tråd hver gang.

Men skal det ikke igrunn så Quattro i den plast greien under skiltet og noen som har et skikkelig stoff til å polere opp baklysene med som de kan anbefale?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahhhh takker for linken.

Er på leit etter noen 16" Hvite rallye lookalikes tror det hadde passa coup'en bra

OZ Superturismo wrc er jo tøffe da: rock :Superturismo%20WRC.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp tror det hadde blitt bra det står egentlig mellom slike eller 5 eikers hvite felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Azev A er jo en 5 eikers felg som kler coupe meget bra.

Ang felgstørrelse så er det vrien å få plass til noe større en 8" bredde og ET 35 uten å måtte ty til valsing. Men flere som ruller på 9*16 bare innpresset ikke er for lavt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Azev A er jo en 5 eikers felg som kler coupe meget bra.

Ang felgstørrelse så er det vrien å få plass til noe større en 8" bredde og ET 35 uten å måtte ty til valsing. Men flere som ruller på 9*16 bare innpresset ikke er for lavt.

Ok takker for info :-) Så da blir det 16x8 eller 16x7 med 205dekk f.eks?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 16x7,5 ET38 og det passer meget bra. 205/45 dekk, sporer noe så inn i h******e. Regner med det er dekkene som er grunnen..nankang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører å med 16x 7.5, og har ET35, på en coupe typ 85

Bruker 195/45/16 , dekk merke federal, og har littegranne dekk strekk.

skal ha 10mm spacer også på , så da blir Et rundt 25.

men jeg har bøyd inn den kanten som går innover fra skjerm kanten på min bil, så subber ikke no på min bil.

Felg på bilde er med spacer.

dekkstrekk 16x7.5.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører å med 16x 7.5, og har ET35, på en coupe typ 85

Bruker 195/45/16 , dekk merke federal, og har littegranne dekk strekk.

skal ha 10mm spacer også på , så da blir Et rundt 25.

men jeg har bøyd inn den kanten som går innover fra skjerm kanten på min bil, så subber ikke no på min bil.

Felg på bilde er med spacer.

Har du fler bilder med litt avstand er bilen din senka

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er to bilder til...

bilen er kun senket foran, har ikke nye dempere til bak enda så har ikke fått senka bak...

er senket med HR 35mm

felg.jpg

f2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så utrolig bra ut den bilen din, har bestemt meg for ikke så senke bilen da jeg liker komforten. Såg jo ikke unormalt ut bak med de felgene/dekkene selv om den ikke er senka bak. Er ikke intressert i at det skal se ut som det går an å putte en sixpack mellom dekket og hjulbuen heller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er greit å ha litt komfort å ... bilen ser bare bra ut på bildet :) akkurat der hehe.., er litt dårlig lakk på døra, har skjedd et eller annet med lakken der... helt apelsin, og så ble det litt lite klar lakk på panseret, så må gjøre det om igjen... da burde den se tålig grei ut.:)

de bilene ser som regel ut litt høyere foran en bak, hjulbuene bak går litt lavere ned,

og jeg har senka min kun foran , så da ser min ganske likt ut foran å bak egentlig, men er en del stivere foran og veldi myk bak he he...så jeg må bytte bak å, har tenkt å lufte den litt på bane av og til, så er greit å ha litt stivere for min del.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det miste du kan senke den foran når du sier det ser jeg på bildene mine at min er litt høyere foran. Er ikke alltid like lett med den lakken, skal ta hjulbuen og rundt vinduet på min og men beholder orginalfargen.

Er offshore nå så tenkte jeg skulle bestille klosser bak til jeg kommer hjem er jo relativt enkelt å skifte så lenge jeg har verktøy til det. Så får jeg se utover vår/sommer hvor mye som skal til for å få den rustfri. Noen som har prøvd å lakke felgen selv med noe lunde resultat???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har OZ Superturismo i 7x16 ET37 på min Cq, med 205/45R16 dekk, kombinert med 40 mm senking. Det var noen små antydninger til subbing bak.

Ettersenk-vi.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil kler felgene godt :-) Prøver å se hva jeg får tak i brukt tror ikke senking blir aktuellt (Madammen har fått ny bil som kostet sitt)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det miste du kan senke den foran når du sier det ser jeg på bildene mine at min er litt høyere foran. Er ikke alltid like lett med den lakken, skal ta hjulbuen og rundt vinduet på min og men beholder orginalfargen.

Er offshore nå så tenkte jeg skulle bestille klosser bak til jeg kommer hjem er jo relativt enkelt å skifte så lenge jeg har verktøy til det. Så får jeg se utover vår/sommer hvor mye som skal til for å få den rustfri. Noen som har prøvd å lakke felgen selv med noe lunde resultat???

Får vel ikke senke fjærer bare til foran, må sikkert kjøpe et komplett sett fjærer, men blir vel rart i stiv heten på fjærene hvis kun senk foran som feks 20 eller 30mm, som er passe trur jeg... de fleste senke fjærer er jo litt stivere en orginale.

min skal være senket 35mm.

et beste hadde vært no justerbart, så man kunne justeret bak og foran så det ser likt ut. men koster fort en del.

men forsvinner en del comfort med senking ja

jeg har å mye rust rundt front ruta, så må ut med vinduet.. og lakke taket og ramma rundt vinduet, når jeg har fått tatt rusta

Har lakka felgene mine selv med kun felglakk på boks, ... ble helt greit.

tok ikke klar lakk på, syns glansen i sølv fargen forsvant litt ,så droppa det.

har et bilde , men desverre ikke no nær bilde.

litt dårlig mob bilde...

ser også på fører døra , der lakken ha blitt appelsin :(

minbil.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører 205 / 45 R16 på min Coupe gt ( fwd : mad : ) Bilen er noe senket, veit ikke hvor mye : klø :

Men kommer nok en oppgradering av understellet etterhvert : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så strøken ut, :) skulle ønske min var så fin i lakken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører 205 / 45 R16 på min Coupe gt ( fwd : mad : ) Bilen er noe senket, veit ikke hvor mye : klø :

Men kommer nok en oppgradering av understellet etterhvert : rolleyes

Nice fin bil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel ikke senke fjærer bare til foran, må sikkert kjøpe et komplett sett fjærer, men blir vel rart i stiv heten på fjærene hvis kun senk foran som feks 20 eller 30mm, som er passe trur jeg... de fleste senke fjærer er jo litt stivere en orginale.

min skal være senket 35mm.

et beste hadde vært no justerbart, så man kunne justeret bak og foran så det ser likt ut. men koster fort en del.

men forsvinner en del comfort med senking ja

jeg har å mye rust rundt front ruta, så må ut med vinduet.. og lakke taket og ramma rundt vinduet, når jeg har fått tatt rusta

Har lakka felgene mine selv med kun felglakk på boks, ... ble helt greit.

tok ikke klar lakk på, syns glansen i sølv fargen forsvant litt ,så droppa det.

har et bilde , men desverre ikke no nær bilde.

litt dårlig mob bilde...

ser også på fører døra , der lakken ha blitt appelsin :(

Hjelper det ikke å maskin polere/rubbe det heller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok for mye til det, trur jeg må prøve med noe fint sandpapir, å se åssen det går ser ut som klar lakken har klompa seg helt. liksom..litt rart at det ble sånn, jeg lakkerte selv, som jeg har gjort med resten av bilen... men døra skrudde jeg av og lakka innendørs i en hall. sto vel å tørka 3-4 uker i 20 gradeer før jeg satt den på... var først en uke eller to etter jeg hadde satt på døra det ble sånn rart.....kan ta nær bilde i helga...

har gått greit med resten av bilen, som ble lakka på samme sted, og sto en uke inne å tørka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok for mye til det, trur jeg må prøve med noe fint sandpapir, å se åssen det går ser ut som klar lakken har klompa seg helt. liksom..litt rart at det ble sånn, jeg lakkerte selv, som jeg har gjort med resten av bilen... men døra skrudde jeg av og lakka innendørs i en hall. sto vel å tørka 3-4 uker i 20 gradeer før jeg satt den på... var først en uke eller to etter jeg hadde satt på døra det ble sånn rart.....kan ta nær bilde i helga...

har gått greit med resten av bilen, som ble lakka på samme sted, og sto en uke inne å tørka.

Reagert med et eller anna på døren eller litt fukt i lakk etc

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble døren lakkerte liggende eller loddrett? lakker du en dør liggende kan det se strøkent ut, men når alt er montert ser du døren fra en annen vinkel. Dette er noe eg har hørt, så det er godt mulig at det er heilt feil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.