Diverse om Audi Coupe Q 1985. Boltsirkel impress og bilder/erfaring med felger noen?

Anbefalte innlegg

Kjøpt felger nå ble azev skal få de sandblåst og pulverlakkert hvite tenkte jeg:)

Men ser det er folk her på forumet som har fått sandblåst og pulverlakkert felgene sine for 400kr per felg mens jeg må ut med 3500 for hele greia: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble døren lakkerte liggende eller loddrett? lakker du en dør liggende kan det se strøkent ut, men når alt er montert ser du døren fra en annen vinkel. Dette er noe eg har hørt, så det er godt mulig at det er heilt feil..

 

ble lakkert nesten loddrett, men ikke helt...har sikkert vært no fukt fra luft systemet, selv om jeg lufta kondens niplen godt å trur jeg hadde fukt filter på å...

brukte samme når jeg lakkerte andre døra og andre delene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er noen bilder for vise åssen døra ser ut..

lakk1.jpg

lakk2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er noen på døren som lakken har reagert med, ser sånn ut å¨hjulbuene på Senatoren min og var et eller annet produkt som den nye lakken reagerte med. Tror visst du sliper det jevnt igjen og lakker over blir det bra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp,må nok gjøre det ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så ser jo bilen din bra ut på de bildene jeg har sett, skal lakke litt på min og hjulbuen og rundt vinduet. Men det var den tiden da: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Karrosseri arbeid tar litt tid det ja, har satt min i garasjen nå,

så skal pusse en del på den i sommer, ta rust ( sveise) som er rundt forbi og bytte alle foringene bak i understellet.. så min blir stående en stund nå framover..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 3 biler i garasjen nå så har ikke plass til flere, he he.

Men skal nå bli en rå med det, men vil beholde min på veien da ting har tendens til å bruke litt lengre tid når det står på bukk i en garasje og en ikke kan kjøre med det uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er nå det beggynner å bli fint ute, å ta seg en tur på veien med go bilen :)

håper jeg blir ferdig med min, før vw/audi treffet på rudskogen i august..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he viktig å sette tidsgrenser.

Ja ja får hive meg på helikopteret hjem nå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan gikk det med felgen da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.