Gruppekjøp Scandinavia Solfilm. Påmeldingsfrist 22. mai

Anbefalte innlegg

Dette er svaret eg fikk fra Scandinavia Solfilm.

 

" Hvis du går inn på http://www.scandinaviasolfilm.no og ser på prisliste så ligger de fleste bilene der, alle prisene er til B - stolpen. Framdører er kr. 1500,- i tillegg, de som er medlem i VW.Audi club har 20% på total sum".

 

Alle som skal være med send en email til meg: eivind82@gmail.com

Med navn, biltype og hvor mye solfilm som skal legges!

 

Slik at eg kan gi han karen i Scandinavia et safe antall biler og hvor mye film han behøver og ta med!

 

Lar påmeldingen være åpen t.o.m FREDAG 22. mai.

Satser på og få dette til i første eller andre helgen i starten av juni, dersom det passer for han i Scandinavia.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir 4616kr for A4en min.. hmm.. En helt okay pris, men om vi kommer med ti biler så burde vi kanskje fått skvist av litt mer, kanskje. Må høre hvor mye jeg får av om jeg tar av og på alle dørtrekkene mine selv. Virker som det er bakruten som er mest stress da.

Men på siden deres heter det seg:

Bakrute (2924) Fastmontert siderute (1028) Siderute (1818)

På bilen min er det jo disse trekantrutene bak bakrutene, samt dørene bak og foran.

Si hva du vil om lover og regler, men det ser faktisk ikke noe bra ut når du bare tar dørene bak, så for meg er det enten eller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner ikke Golf V der?

 

Står R32/Beetle der til 3833,- der, regner da med at Golf er samme? Blir 3000,- kr for Golf da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner ikke Golf V der?

 

Står R32/Beetle der til 3833,- der, regner da med at Golf er samme? Blir 3000,- kr for Golf da?

 

Jeg tok min Golf V hos de, betalte 3800. Blir sikkert litt rimeligere med et gruppekjøp..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det foran også, joachim? Eller bare bak?

Isåfall har du vel ikke fått noen VACN rabatt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva går S6 min under da? Kanskje stv. 80/A4/A6?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det foran også, joachim? Eller bare bak?

Isåfall har du vel ikke fått noen VACN rabatt?

 

Det var for alle rutene, jeg er kjempefornøyd med arbeid og servicen ikke minst.

Prisen er med vacn rabatt.

 

ser slik ut:

 

ruter1.jpg

 

natur-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun 500,- ekstra for alle rutene? Da er det jo verdt de ekstra pengene da frem til onkel blå kommer å klager:) Men er det mange påmeldte her nå? Kanskje laget til en oppdatert liste i første post?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun 500,- ekstra for alle rutene? Da er det jo verdt de ekstra pengene da frem til onkel blå kommer å klager:) Men er det mange påmeldte her nå? Kanskje laget til en oppdatert liste i første post?

 

Frem til onkel blå kommer ja, du sier noe der.. Jeg har blitt stoppet 2 ganger i teknisk kjøretøykontroll etter jeg fikk dette montert og de har ikke sagt noe på det.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frem til onkel blå kommer ja, du sier noe der.. Jeg har blitt stoppet 2 ganger i teknisk kjøretøykontroll etter jeg fikk dette montert og de har ikke sagt noe på det.. : klø :

 

Hmm. Kommer kanskje ann på folkene du møter på? Har hvertfall fått intrykket av at viss du blir stoppet av purken så må det fjernes. Men det er jo en sjanse verdt å ta:) Såg bra ut på bilen din hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så for å få solfilm på alle rutene i min bil så vil det komme på 5353 + 1500 (for ruter fremme) minus 20% som da blir 5483?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det Ruben.

 

Ronny - Nei det stemmer overhodet ikke etter mine erfaringer, din bil ender på ca samme pris som min tenker jeg, 4000+/-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres litt mer aktuelt ut ja:) Tror foresten jeg så deg på vei ut fra Laksevåg senter i helgen, pen bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det var vel du som passerte meg når jeg kjørte ut fra senteret? Strøken bil du har i hende, Og Takk! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pr dags dato er det KUN 2 stk som har sendt meg mail!

Så får la denne stå åpen litt lenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... hadde intrykket ifra den andre tråden om at det var flere som var intresserte i dette men...:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, eg oså. Derfor laget eg tråden ang gruppekjøp.

Virket jo så veldig mange var keen på solfilm fra Scandinavia Solfilm.

Men men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva går S6 min under da? Kanskje stv. 80/A4/A6?

 

Har du mulighet til å sjekke pris på min S6 varevogn Eivind? Fra B stolpe og bak.

 

Er interessert, men ikke før seinere i sommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, så den. Men ingen S6 (C4) der. Går den da som A6 stv?

 

Det er vel samme karosseriformen på den? Isåfall så går den vel under den ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... hadde intrykket ifra den andre tråden om at det var flere som var intresserte i dette men...:confused:

 

Skulle vært før hovedtreffet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg er intr, men har sendt mail til scandinavia solfilm ang pris til golf v 5-dørs men har enda ikkje fått pris:(:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

int jeg også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kim: hvis du får svar, poster du her?

Har også en Golf V som trenger noe mørkere ruter :)

 

Skal du spørre om helt rundt eller bare frem til B-stolpe...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.