Hvilket biltilsyn for godkjenning av senk\felg på passaten??

Anbefalte innlegg

Noen som har en formening om hvor det er greiest å dra for å få senkesett og felger i vognkortet? Ålesund eller Ørsta?

Har fått anmerkning på EU, og har tatt 4-hjulskontroll og lysjustering.... Så senkesettet skulle det vel gå bra med, om de finner teksten på fjærene etter vel et år...: klø :

Men er litt mer spent på felgene mine... Er det nok å fortelle de ET, dim etc når det er innenfor verdiene?? Eller må jeg ha godkjenningspapirer på de også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har 17" på golfen min.. orginalt er det 13" på den..

men jeg fikk beskjed om å ha papirer på felgene mine... nei sa jeg.. for det går innen for rulleomkretsen osv..

har 205,40,17.

ET på felgene mine er 35 og bilen 38..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har godkjent 2 biler i Ålesund og der er de ikke idioter jaffal, slepper og kjøre over klosser og drit og da er generelt veldig greie.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var i Ørsta med min og der var de veldig greie:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har godkjent 2 biler i Ålesund og der er de ikke idioter jaffal, slepper og kjøre over klosser og drit og da er generelt veldig greie.

Har du vært en plass som ingen andre vet om ? : klø : De er jo syk i hodet der nede...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du vært en plass som ingen andre vet om ? : klø : De er jo syk i hodet der nede...

Vel ene gangen med audi 100'en så gikk alt uten problemer, bare så på fjørene og så tuv papir, brydde seg ikke om at hjulstillingspapirene ikke var innenfor rammene.

Andre bilen en passat så så de på tuv papir og 4 hjulskontroll, den var uten stempel og utenfor grensene. Men fikk den fakset over med stempel og da gikk alt bra, de så også at jeg hadde kontroll seddel fra politiet og ettermontert xenon som feil på eu osv, men det gikk greit. Eneste han nevnte var at han ville jeg skulle tectylere traversen bak for den var begynt og ruste.

Veldig greie de syns jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godkjente senkesette på den gamla 90`n min i ålesund, det gjekk veldig fint :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ordna seg... Var kun Nordfjordeid som hadde ledig time før 1.juni, så var på Eid på torsdag...

Så nå er det endelig komt i vognkortet....:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.