#1 Skrevet Mai 8, 2009 er det noen forskjeller på disse i holdbarhet? hvem er å foretrekke? 2.2 S6 har vel kun 6 trinns? er snakk om C4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2009 2,2 s6 har 5 og 6 trinns Finnes vel 2 forskjellige 6 trinns tror jeg, en av de har forsterket første gir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2009 CBL 6trinns kassa har forsterket 1 gir.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2009 har både S4 og S6 CBL? hvilke årsmodeller har isåfall denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2009 Er ikke sikker men meiner det kun er s6 som hadde den kassa. Den jeg hadde kom værtfall fra en 96mod s6.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2009 Var nå en CBL 6-trinnskasse i min S4 som var en 92-modell. Sto så på utstyrslappen, samt servicekortet jeg fikk etter service. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 8, 2009 Tex. CBL /CGR 6gir og CET 5gir har de breda drevet men bare på senere modeller, så de er tilverkningsnr. som sier om kassa har smalt eller brett første drev. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 9, 2009 ok. hvordan er holdbarheten på en 5 trinns i forhold til 6 trinns? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 9, 2009 http://www.elektro.com/~audi/01E/ Her står det en del info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 9, 2009 Vis de er samme drev på første gir så er dem like sterke,de er samme kasse bare ett gir mindre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...