Overledning bremselys/varmetråder

Anbefalte innlegg

Jeg har en overledning mellom bremselyset i bakruta og varmetrådene. Når jeg bremser, lyser bryteren til varmetrådene. Når jeg skrur på varmetrådene lyser bremselyset i ruta. Finnes det noe felles rele, eller er det et annet sted jeg bør feilsøke? Det er en `96 A6 2.8q

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan det være ledningene til bremselyset går forbi rett ved "kontakten" til trådene som kanskje har gnikket seg igjennom isolasjonen over årenes løp og ligger imot varmetrådene ved kontakten? bare tenkter "høyt" ... ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du avant så kan jeg garantere 100% at det er gummioverføringa fra bil til bakluka. Har du sedan kan det også være dette.

På min S6 har 2 kabler blitt klipt og 2 er uten isolasjon så må trekke opp nye ledninger..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, isolasjonen var borte i overføringa til luka. Så nesten ut som noen hadde skjært bort isolasjon med kniv. Takk for tips.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du legger nye ledninger, smør på vaselin, det hjelper mot friksjon og da varer det lenger..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.