#1 Skrevet Mai 8, 2009 Hei. Tok diagnose på bilen min og fikk en feil, feil på turtalsgiver eller no: klø : Noen som veit hva dette er eller hva som er galt? Har ikke merket noe galt. M.V.H Stian Engebakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2009 Eg og fikk feil på turtallsgiver eller speedometer når eg tok diagnose på bilen min, men då var d noen her på forumet som sa at d var normalt siden speedometert ikke var aktivert når bilen står stille. Ikke vet eg om det stemmer, men hvis det stemmer så er det ingenting i veien med turtalsgiveren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2009 Skal ikke få feil på speedoen pga at bilen står stille. Legg ut feilkoden så blir det litt lettere å hjelpe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2009 prøvd og kjøre feilkoder mens bilen går? standar på s6 værtfall turtallsgiveren har jo ikke noe signal når bilen ikke går.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...