#1 Skrevet Mai 9, 2009 goddagen... kjøpte ett h&r til s2'n min for ei stund sia, men der fulgte det ikke med no nøkkel. Men driver å får bilen på veien igjen om dagen, og alt av fjærer ligger helt i bunn, redd det blir litt lavt:p. Er det noen rundt mjøsområde som har en h&r justeringsnøkkel je kunne fått lånt evt kjøpt?? Mvh HC 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2009 Du kan bruke justeringsnøkkel fra det meste av senkesett med samme type mutter. (FK f.eks) Kanskje litt lettere å få tak i det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2009 Du kan bruke justeringsnøkkel fra det meste av senkesett med samme type mutter. (FK f.eks) Kanskje litt lettere å få tak i det. ok.. takk:)) noen rundt mjøsa som vil låne bort en FK nøkkel?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2009 Du kan også gå og kjøpe deg et sett hakenøkler, funker like greit, om ikke bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2009 Du kan også gå og kjøpe deg et sett hakenøkler, funker like greit, om ikke bedre. får lete litt rundt.. men passer KW sin over?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2009 Ta turen over til Toten og du kan låne min(e). Skal jeg disponere både nøkkel, jekk og sted å justere på Har fra FK, og da skal de passe over. Har 2 forskjellige størrelser, samt en til VMaxx. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2009 Ta turen over til Toten og du kan låne min(e). Skal jeg disponere både nøkkel, jekk og sted å justere på Har fra FK, og da skal de passe over. Har 2 forskjellige størrelser, samt en til VMaxx. takk for det:).. men må nesten hente dem for så ta med med hjem:o. Bilen er ikke kjørbar slik den står skjønner du, spissinga må også fikses... gidder nesten ikke å ta den på tralle for justering.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2009 Sånn å forstå. Skjønte det som at bilen var kjørbar. Men uansett, kom hit og hent den, så får du låne den;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2009 jeg har to sånne man justerer med fra FK AK.. bor i redal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 10, 2009 (endret) KW sin passer også DA mangeler det bare å justere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 12, 2009 Du får kjøpt sånne nøkkler på Hatec, mye bedre grep på dem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 12, 2009 Du får kjøpt sånne nøkkler på Hatec, mye bedre grep på dem! ok.. takktakk:).. trenger en nøkkel, for den je brukte er lånt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...