Hva mener folket? Skal jeg fjerne Audi-emblemet? Med bilder!

Anbefalte innlegg

Hei

Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal fjerne Audi-emblemet på bilen.. Etter jeg monterte en liten spoiler, så syns jeg emblemet muligens så litt malplassert ut... Hva syns dere?

Før og etterbilder fikset i photoshop (ikke den beste PS-jobben jeg har gjort)

Spoiler001.jpg

Spoiler001copy.jpg

Spoiler004.jpg

Spoiler004copy.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min mening er at om du fjerner emblemet, så bør du også fjerne all reklame du har bak der og den cromelisten nederst på bakluka. Da vil det se relativt bra ut, og om du da i tilleg fjerner nøkkelhullet og tetter og lakkerer vil det se helt strålende ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, reklamen tjener jeg såpass på, at det vil koste mer enn det smaker for min del.. Men er enig i at den ikke er spes. pen.. :P

Men skal og fjerne den lille logoen eller hva f... det er som sitter nederst i hjørnet på bagasjelokket.. Må bare finne en skånsom måte å gjøre det på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville ikke gjort det. Beholdet det på du. Om det hadde stått a6 og motortype der hadde jeg fjernet det, men det ser rimelig greit ut sånn som det er nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for innspillet.. Klarer ikke helt å bestemme meg jeg.. Syns det var pent uten, men Audi-merket er pent da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes ringene ligger for nært opp til listen du har på lokket.

Så ville fjernet det,hører du sier du tjener penger på reklamen,men pent er det ikke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, neida, har vurdert å fjerne den reklamen på rumpa, for den ser for jævlig ut.. Men den som jeg har på sidene syns jeg ser langt bedre ut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grusomt bilde, men slik ser reklamen ut på siden:

Audien002.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vekk med ringene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, du har vel gjort det Rune, om jeg ikke husker helt feil..

Er det samme fremgangsmåte som vanlig? Med fiskesene og sitrusrens?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som driver med LED's og slikt.. Hvorfor ikke gjør litt ut av det?

[link]

bqiqlqwk1.jpg

bqiqnwqb2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håhå! Den var smood! ;) Kunne kanskje vært noe. Takk for tipset..

En ANELSE for rånete for min smak, men kan jo evt. starte med import av produktet, om jeg finner en leverandør.. Sikkert noen som er interessert i det der..

Annet problem for min del er at man må jo borre hull for å få dette til å fungere.. Noe jeg bare ikke ville gjort på min bil.. Hater slike ureversible mods.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fjern ringene, det har jeg gjort på begge mine, og det blir med en gang mye cleenere og mye finere syntest jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var ringene historie :P

Ble utrolig mye penere.. Men skal jeg være ærlig, syns ikke det er pent uten den spoileren. Syns det da ser litt "nakent" ut på en måte.. Kjører en her i Trondheim som har gjort det, uten spoiler, og jeg syns det ser litt rart ut.. Min mening altså :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passet å ta det av på A6 faktisk.

Men tror det ville blitt rart vist en hadde gjort det på en a4 foreksempel .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det samme fremgangsmåte som vanlig? Med fiskesene og sitrusrens?

Ja, men lønner seg å gå forsiktig på med varmepistol først, da går det mye lettere av..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringene fungerte som små kopper når jeg satte bagasjelokket helt opp, så fylte dem med citrusrens og lot det stå i noen minutter.. Det gjorde susen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.