Fjerne limrester - sitrusrens?

Anbefalte innlegg

Hei

Blir vel å fjerne emblemet bak på min a6, pluss litt annet snax som skal bort. Har brukt sitrusrens før til denne jobben, og var fornøyd med det, men kan man f.eks bruke kondensfjerner til dette og? Rimelig sterkt det og, og det tar ikke knekken på lakken...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitrusrens funker. Men du bør bruke varmepistol (og vær litt forsiktig da) for å få det løst, så løst at det er bevegelig når du dytter på det. Så bruker du en plastskrape til resten, og merkene går an å buffe bort.

Det ser fælt ut på min A4 uten audimerket.. men på din kan det være det funker bedre da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før og etterbilde gjort i PS, er enda litt usikker på om jeg skal gjøre det :)

 

Spoiler004.jpg

 

Spoiler004copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

citrusrens funker bra det, men du må bare være tolvmodig og sprute på mye, la det trekke inn, fjerne det som blir løst, så sprute på igjen, osv...

 

En annen ting du kan bruke er en gummi rondell, det fjerner limet uten å ta lakken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg gjorde til slutt var å spraye på citrusrens, fjerna det som ble løst, spraya på mye mer, kjørte opp på statoil å sprøyta av resten med høytrykk.. For å skåne lakken best mulig.. Funka som snus ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.