Hull i kåpa til girkassa???!!! wtf??

Anbefalte innlegg

Hei!

Sku etterfylle litt olje her igår og da såg jeg dette hullet! Hva i huleste er dette forno? Skal vel ikke væra slik? : eek :

DSC_0026-1-1.jpg

DSC_0029-1-1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ser jaffal ikke helt riktig ut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er tenningsmerke på svinghjulet der... Du kobler på ei tenningslampe og peker den dit.. Så blinker den hver gang den kabelen du har kobla på tenner, og da skal du se et merke der...

Var det samme på min, ser litt "grovt" ut i kantene, men er vel bare sånn fra støpinga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er et inspeksjonshull ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Puh..Så bra! :o

For jeg har jo ikke merket noe galt så skjønte ikke åsn hullet sku oppstått.

Da er det bare tut og kjør! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fks ved regreim bytte.... så skal det være ett "0" merke å se nedihullet der , gravert inn i svinghjulet :)

Dette er en ekstra merking i tillegg til merket på reimhjulet forran :) for å vite att veiva står i rett posisjon :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fks ved regreim bytte.... så skal det være ett "0" merke å se nedihullet der , gravert inn i svinghjulet :)

Dette er en ekstra merking i tillegg til merket på reimhjulet forran :) for å vite att veiva står i rett posisjon :)

Så genialt. :) Er det slik på alle biler? Mulig jeg spør dumt men vet ikke bedre. hehe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så genialt. :) Er det slik på alle biler? Mulig jeg spør dumt men vet ikke bedre. hehe :P

Tror det er det på de fleste VAG iallefall. Kan ikke huske å ha sett noen som ikke har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.