#1 Skrevet Mai 9, 2009 Hei! Sku etterfylle litt olje her igår og da såg jeg dette hullet! Hva i huleste er dette forno? Skal vel ikke væra slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2009 det ser jaffal ikke helt riktig ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2009 (endret) Er tenningsmerke på svinghjulet der... Du kobler på ei tenningslampe og peker den dit.. Så blinker den hver gang den kabelen du har kobla på tenner, og da skal du se et merke der... Var det samme på min, ser litt "grovt" ut i kantene, men er vel bare sånn fra støpinga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2009 Det der er et inspeksjonshull ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2009 Puh..Så bra! For jeg har jo ikke merket noe galt så skjønte ikke åsn hullet sku oppstått. Da er det bare tut og kjør! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2009 (endret) Fks ved regreim bytte.... så skal det være ett "0" merke å se nedihullet der , gravert inn i svinghjulet Dette er en ekstra merking i tillegg til merket på reimhjulet forran for å vite att veiva står i rett posisjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2009 Fks ved regreim bytte.... så skal det være ett "0" merke å se nedihullet der , gravert inn i svinghjulet Dette er en ekstra merking i tillegg til merket på reimhjulet forran for å vite att veiva står i rett posisjon Så genialt. Er det slik på alle biler? Mulig jeg spør dumt men vet ikke bedre. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 9, 2009 Så genialt. Er det slik på alle biler? Mulig jeg spør dumt men vet ikke bedre. hehe Tror det er det på de fleste VAG iallefall. Kan ikke huske å ha sett noen som ikke har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...