#1 Skrevet Mai 9, 2009 har en A6 1,9 TDI som spiser dynamo reimer. spises opp i innerkant. Noen som har noen tips ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2009 Slitt/skjev strammehjul, aksel eller strammer. eller at en av reimhjulene er skadet eller at de ikke står på linje. Bare slenger ut noen forslag jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2009 glemte å legge ved at , strammeren er skiftet. kan ikke se no skade på noen av hjulene. Er det noen fiks måte å sjekke om de står i linje ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2009 Rett type strammer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2009 er prøvd 2 strammere , en fra møller og en fra oem. ved begge er det fortsatt spising av reim. Er prøvd reimer av ulik kvalitet også , alt fra møller , biltema , meko. så tror ikke det er dem som er problemet heller. skal se om jeg får tatt noen bilder av det. Finnes det no måle instrumet for hjula der framme , type lasermåler , linjal , vater , trestokk. Eller noe som en kan se om de er rette eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2009 Jeg ville sett nøye på alle hjulene, en av de er mest sannsynlig skjeivt hjul og siden du har slitt ut flere stk stk å må det være noen små merker etter gummi i press mot det hjulet som er skjeivt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 12, 2009 Fant tilslutt synderen , virker som hjulet som er montert på veiva har fått kast i seg. Noen som vet ca pris på et nytt slikt hjul , er til dynamo reima 1z motor med servo pumpe dette. georg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 12, 2009 Det er ikke det at reimhjulet på veiva har kast i seg, det er heller det at det ikke er brukt nok moment ved tiltrekking av bolten i midten. Dette er en strekkbolt som skal skiftes ved hvert registerreimsskift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...