#1 Skrevet Desember 11, 2004 Hei folkens! Kan noen fortelle meg ca. pris og hvor det er billigst å handle nytt drivledd til en 99 to hjuls trekk Passat 1.9 TDI? Jan D. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2004 De fleste jeg har kommet over/kjøpt ligger på rundt 12-1300.- som feks Autospar og Mekonomen har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2004 Takk for info! Forresten... Jeg var inne å så pa alle mods du har gjort med bilen din, hvor mye gamp skal du ca. ha nå? Jan D. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2004 bare hyggelig. Har vært litt sløv i det siste med oppdateringer.....kommet noen nye mods siden den gang tror jeg Har vel 245hk i følge chip produsenten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 12, 2004 Hør også med møller. De gir pant på x antall hundrelapper, så du kan komme veldig godt i fra det der også. Med firmarabatt etc fikk jeg pris på 930,- hos AIS. Hos møller skulle de ha 2000,-, men hvis jeg leverte inn de gamle etterpå så fikk jeg igjen 1050,- 20kr forskjell, så da er valget enkelt for min del. mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...