Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har i hele vinter pusset opp en Rewaco Trike, og som mange vet er dette en 1600 motor fra boble som står i denne.

Vi har tenkt å installere en oljetempføler med tilhørende instrument.

Men hvor kan jeg sette inn føleren? Jeg finner ikke noen plugg eller lignende jeg kan skru denne inn i. Jeg har ikke plass til å sette inn adapter på oljefilteret da dette står veldig nærme rammen på sykkelen.

Tips mottas med stor takk!

Mvh

Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal være uttak for dette på venstreside. under fordeler. rød 0.4bar sensor om jeg husker rett :)

glem det, leste først nå at du skal ha inn ekstern måler. så da er det vel ett T-stykke du må inn med der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har to muligheter. Det beste er å kjøpe en kombinert trykk/temp måler som du skrur inn på venstre siden av blokka. Du bytter ut den originale trykkbryteren. Alt. 2 er å kjøpe en kombinert peilepinne/temp. måler fra Gene Berg. Da bytter du ut den originale peilepinen. Denne er enkel å installere, men det gir ikke så veldig clean look da du får en lang pinne med to ledninger på toppen som stikker ut av motoren.. :)

Mulig du får noe du kan montere under motoren også nå, i tappeplugg-hullet, men det er jeg ikke helt sikker på..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle var.

Det var jo som satan at jeg har støpt glassfiber osv til klokkene i den fake besintanken, samt silikonert dette ferdig (Er ikke tildekt for regn). Eller så hadde jeg kjøpt er ferdig kit.

Men et T-stykke på oljetrykkføleren bør vel gå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.