hjulvinkler for banekjøring

Anbefalte innlegg

mange snakker om mere camber for bedre grep osv.

Har null peiling på dette, er det bare og si at jeg vill ha -2 camber foran og -1,5 bak så fikser de det

eller er det tall som ikke lønner seg, gjerne kom med forslag på hvordan jeg bør gjøre det justeres.

Får jeg til dette uten og skifte til slike camberbolter??

Har time til 4hjulskontrell den 15 mai:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat dette med vinkler og hva som funker på din bil er somregel alltid noe man må prøve seg frem på, mye avhenger av dekk type, dimensjon, føre, type bane osv.. Da snakker jeg om optimale vinkler. Men sikkert noen her inne som har en s2 sedan eller noe som kan sammenliknes med din bil som har et grunn oppsett til din biltype. Bak kan kansje være litt vanskelig da du (om det er en rs2) har a4 b5 quattro bakstilling, og s2 vinkler bak er ikke sikkert at vil gi det samme utslaget på din bil.. og rs2 avant har en annen vektfordeling.. så tipper du må prøve deg ut litt for å finne det optimale til din bil. :) men husk at du må kompanesere for forandret camber vinkel i spissinga.. da cambervinkelen påvirker spissing, men det ser de vel der du skal ha forstillingskontroll:) Lykke til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med at jeg må gjøre diverse med spissinga å ja, men det bør de klare og fikse:)

Håper det er noen som har synspunkter og erfaring er om dette så kan legge ut noen grei tall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne :)

Vegard, hva fant du ut angående hjulvinkler for banebruk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.