#26 Skrevet Mai 10, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 10, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 10, 2009 Det var det Om noen ønsker noen i større format, send pm eller noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 10, 2009 Konge treff:D Mye bra bilder Kristian. Første gang noen har giddet å knipse et av min.Hehe. Mange som satt fast i kø på vei hjemover eller? Tok den indre veien jeg så at køen var rimelig lang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 10, 2009 Kult at du stod der oppe å tok bilder. Tok ikke lang tid før diskusjonen om fotografen på broa var klubbmedlem eller ikke. (På Walkie talkiene) Her et par av kolonna som strekker seg bortover sletta: rock :http://forum.vwaudi-club.no/images/editor/menupop.gif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 10, 2009 Kristian, hvis du har noen av min fra kolonna eller i det hele tatt utenom det ene setter jeg pris på om jeg får dem Sleng dem i tråden min etc hvis du gidder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 10, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 10, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 10, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 10, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 10, 2009 Mye fine bilder, jeg var så sløv idag tidlig at jeg tok med speilrefleksen men ikke minnekortene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 10, 2009 Her kommer en liten starter... =) Deilig med sol ut på dagen, var en stund redd for at jeg måtte frem med luen og sydvesten Var et overall chill treff m. mange flotte VW-AUDI modeller.. Takk til alle som møtte opp og lokaltlaget da seff! ENJOY - the V . I . P series NB: ikke lagt ned mye tid i redigering.. (hvis det er noen feil/mangler = Couln't care less) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 11, 2009 Full størrelse og flere bilder kan man finne her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 11, 2009 (endret) Masse fine bileder! Men, er det bare hos meg det skjer ett eller annet med de nederste bildene? På side 1 og 2 så blir sikkert de 20 nederste bildene bare svarte, det mønsteret som er i margen kommer over hele siden. Er litt surt, får jo ikke sett alle bildene! Noen som har noen bilder av min? Som sagt over så får jeg ikke sett alle bildene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 11, 2009 Det så jo ut som et flott treff! Takker dekkonline for at jeg gikk glipp av det... Den hvite 5er GTi`n er PEN! 2 cm lavere foran og den hadde vært nær perkfekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 11, 2009 Dette var i år som de andre årene et kjempe bra treff! Halden er det treffet jeg ser mest fram til i løpet av sessongen og jeg hadde et super opplevelse i år også. Takk for en fin treff dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 11, 2009 Ha ha. Det var deg ja. Du sto sammen med en annen ikke sant. Reagerte på at det sto 2 stk oppå broa der når vi kjørte forbi:) He he det var meg å dama ja:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 11, 2009 Artig at noen tok utfordringen på strak arm! Igjen, takk til alle som kom og gjorde treffet til en suksess i år også. Forbedringspotensiale er det alltids, men godt å høre at folk hadde det bra på søndag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 11, 2009 Noen drittbilder fra meg her Så forresten dette på veien hjem..: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 11, 2009 hAHA, Den kjørte jeg forbi når Naf hadde kommet.Så kjipt ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 12, 2009 (endret) En liten film i fra turen nedover nå har jeg lagt til flere. (litt feil i formatet) men legger ut alt jeg filmet når alle klippene er konvertert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 12, 2009 Fikk meg akkurat med før filmen sluttet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 12, 2009 Den hvite 5er GTi`n er PEN! 2 cm lavere foran og den hadde vært nær perkfekt Den er btw en TDI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 12, 2009 litt for mye nytt for min del!!! men smaken er som baken og den er delt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 12, 2009 Det var jo litt synd at Classic gruppa ikke var like godt representert som tidligere, men tipper været hadde mye si her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...