#51 Skrevet Mai 13, 2009 (endret) Har nå lagt til fler videoer i post 46. Holder på og laster opp 7stk filmer til YouTube nå. de er nok oppe og går i morgen en gang. Håper de er i riktig format også, men da kan det hende de ikke vil vises i HD. Time will tell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 14, 2009 Og disse fikk til og med riktig format. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 14, 2009 Heine: Filma du noe rett etter bommen? Litt mange videoer til at jeg gidder å se igjennom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 14, 2009 (endret) Heine: Filma du noe rett etter bommen? Litt mange videoer til at jeg gidder å se igjennom Begynnte filmingen da vi kjørte i fra statoil rett syd for Moss. All kjøringa nedover er en lang fim som er delt opp pga begrensningene til YouTube (tid/størrelse pr film) Filmet (med fotoapparatet) da kolonna kom inn til statoil. Her. Og ett enslig bilde da vi sto På statoil og ventet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 14, 2009 Filmet (med fotoapparatet) da kolonna kom inn til statoil. Her. Å jaggu var jeg ikke førstemann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juli 3, 2009 Den swisswax lupoen(blå) er det en på forumet sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juli 3, 2009 Den swisswax lupoen(blå) er det en på forumet sin? Ja men vet ikke hva han heter... Mener han fikk premie i den klassen, så navnet står vel muligens på trefftråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...