#1 Skrevet Mai 10, 2009 Hei! Noen som veit om noen plasser i Østfold-distriktet som skifter reg.reim for en billig penge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2009 Forresten, gjelder kun for jobben. Har deler selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2009 Hei! Noen som veit om noen plasser i Østfold-distriktet som skifter reg.reim for en billig penge? lønner seg vertfall å gjøre dette på et verksted hvor dem stempler i servicehefte så man har garranti på jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2009 Er nok ikke alle verksteder som vil gi garanti i samme utstrekning når man kommer med deler selv, dessverre. Ang. verksteder i Østfold er det sikkert noen lokale her som har tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2009 Hvis du drar til Larsen og Linberg (Mekonomen Lambertseter) i Oslo så blir det billig. Jeg betalte 7800 for bytte regreim sett inkl. 180.000 service på A6'en min. (1,9 TDI) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2009 Det er i Oslo, men jeg kan anbefale Svein Bjerke Auto. Han holder til i garasjeanslegget under Ullevål Stadion. Jeg mener jeg betalte under 6000kr for bytte av registerreim og vannpumpe på min 2001 A6 1.8T. Svein stempler servicehefte, gjør EØS-kontroll, etc. Hyggelig fyr, og det burde være verdt en telefon for å sjekke: 22 18 45 15. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...