#1 Skrevet Mai 10, 2009 når jeg kjører får jeg opp denne lampen (!) i displayet å i instruksjonsboken som er er på tysk så står de no um bremse, mne alt fungerer å fullt med bnremseveske å inglen slitte bremseklosser så jeg lurer på om noen har erfaring med dette... dette er på en s2 avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2009 Lavt trykk i hydrauliksystemet.. Veldig ofte er det "bomba" eller akkumulatoren som er sliten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2009 hvor sitter den?? hva er de den gjør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2009 (endret) Pumpa til servoen. Sitter til høyre for motoren helt fremme ved panseret. På toppen er den en stor pluss skrue. Tipper det er den som ryker snart... Dra på møller å bytt den pluss skruen. Koster 50 kr med ny pakning visst jeg ikke husker feil (Dette med forbehold at det er samme som på S4 AAN motor) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2009 Ikke nødvendig å bytte skruen hvis den ikke lekker.. Mest sannsynlig har du for lite servovæske på beholderen (som kan komme av lekkasje fra skruen på pumpa/tannstag), eller hvis det kommer og går, så tipper jeg det er akkumulatoren som er sliten. Ikke så uvanlige dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2009 er de dyr reparasjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2009 Bomba koster €125.00 ny på Custom Auto Craft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 12, 2009 hvordan finner jeg ut om de er bomba som er feilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 13, 2009 hvordan finner jeg ut om de er bomba som er feilen? La bilen gå på tomgang i 5 min slå av tenning pump på pedalen til den blir hard og tell antall pump mener en frisk skal være på 25-30 pump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 16, 2009 ok. da skal jeg prøve de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...