#1 Skrevet Mai 10, 2009 Hei! Noen som har Autohidden her ? Trenger reg.reim info samt tekniskinfo. Skal bytte Toppakning på en Audi a4 1.8TQ 1998mod. MASSe takk for all hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=141636&highlight=reim reg reima er bare og ha merket på kammene og merket på veiva.. Jeg lette meg gal etter merket på veiva men det var fordi merket satt på dekselet til reg reima. Så når du setter på det ser du fort at alt stemmer. Min reg reim var 1/2 feil, så vis du får det også så burde du sette den 1/2 for tidlig, for best bunndrag, 1.8t har ingenting i topp anyway:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2009 Strekk boltene til toppen må strammes i sirkel begynn i midten, først 40nm, så 60nm, så 90 grader så 90 grader. Pass på at bolt hullene er reine og fri for olje, men smør strekkboltene i olje før montering:D Kommer vel noen med skikkelig teknisk info:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...