Noen skrev på lakken mens bilen var møkkete (bilder)!!

Anbefalte innlegg

Kom med'n til uka. Du kan ikke kjøre rundt sånn der. :)

 

Ta bilen til Christer, så blir det bra....

Og lugg dama litt ...

 

Kenneth, mente jeg... Går litt i surr på natta her tydeligvis...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri vært borti forsikringer som dekker hærverk uten bonustap. Hærverk må jo dekkes av kaskoforsikringen...

 

Derimot vil det ikke bli bonustap dersom skadene hadde oppstått i forbindelse med et innbrudd eller innbruddsforsøk. ;)

 

Jeg har forsikring i Sparebank 1 Forsikring - full kasko.

I fjor hadde noen vært så grei å ripet opp hele bilen min, trampet bulker over panseret og slept en diger rot opp på taket.

Fikk rettet ut alle skader og hellakkert bilen uten at det kostet meg hverken penger eller bonustap.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenneth, mente jeg... Går litt i surr på natta her tydeligvis...

 

Hyggelig å høre at du tenker på meg om natta, Jørgen! :P

 

Men Kenneth Nilsen tar seg av det der ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha :P Du ga meg herpes faktisk :P haha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rip inn "Du ga meg herpes" på andre siden, se hva som skjer : vinke :

 

hahaha! dagens! :P

mye bra forslag her :P

skal legge ut "etterjegharværtåtkenneth"bilde :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har forsikring i Sparebank 1 Forsikring - full kasko.

I fjor hadde noen vært så grei å ripet opp hele bilen min, trampet bulker over panseret og slept en diger rot opp på taket.

Fikk rettet ut alle skader og hellakkert bilen uten at det kostet meg hverken penger eller bonustap.

 

Og dette brukte du kaskoforsikringen din for å få til? I så fall har du vært ekstremt heldig, for det strider direkte med Sparebank 1 sine egne forsikringsvilkår. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og dette brukte du kaskoforsikringen din for å få til? I så fall har du vært ekstremt heldig, for det strider direkte med Sparebank 1 sine egne forsikringsvilkår. ;)

å? Hvorfor det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å? Hvorfor det?

 

Spør du meg hvorfor Sparebank 1 sine forsikringsvilkår er som de er? : klø :

 

Men skal jeg gjette, så antar jeg at det er fordi veldig mange skader som IKKE er hærverk plutselig ville blitt innrapportert som det, dersom de ikke måtte dekkes av kaskoforsikring og medført bonustap.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner problemstillingen, men det blir jo ganske likt problemstillingen som er ved reiseforsikring, som er rimelig lett å benytte seg av om man bare pynter litt på sannheten når man har mista noe..

 

Alt bunner ut i hvor moralsk korrekt man ønsker å være..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner problemstillingen, men det blir jo ganske likt problemstillingen som er ved reiseforsikring, som er rimelig lett å benytte seg av om man bare pynter litt på sannheten når man har mista noe..

 

Alt bunner ut i hvor moralsk korrekt man ønsker å være..

 

Joda... Men det er nå i hvert fall sånn det er. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ringte til forsikringsselskapet og fortalte hva som hadde skjedd.

Karen i telefonen sa at ..ja..du har jo full kasko du.. så det er bare å kjøre bilen på verksted det.

Jeg spurte spesifikt, vil det koste meg noe ? og må jeg anmelde det for å slippe bonustap ?

Nei..du trenger ikke å anmelde det for vår del. Vil du få det på statistikken til politiet så gjør du det, men ikke vent at det er noe hjelp de.

Greit nok det . Kjørte bilen på verksted, valgte Spray Billakkering her i Trondheim siden jeg kjenner han som lakkerer der og vet han er dyktig. Takstmann fra Sparebank 1 kom dit og gav tumbs up for hellakkering.

 

Mulig jeg har vært heldig da.. men det ordna seg hvertfall greit for min del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det ikke egenandel engang? Og dette var da i sparebank1? Meget bra kundebehandling i allefall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.