#1 Skrevet Mai 10, 2009 Fikk tips av "Dansken" (Mikael Grønholm Geertsen) at det var noen gamletypen skiltplater liggende i sekretariatet på treffet i Halden-treffet idag. Skulle gjerne hatt tak i to slike skiltplater,betaler for de og porto såklart. Det er skiltplater til de TJUKKE aluskilta som var fra 70-tallet å litt inn på 2000-tallet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2009 Skal si fra til noen i styret her nå jeg, så ber jeg dem ta kontakt med deg... Vetvi har dem her så MVH Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2009 Skal si fra til noen i styret her nå jeg, så ber jeg dem ta kontakt med deg...Vetvi har dem her så MVH Martin Ser ut som jeg har fått tak i et par ifra Molde lokal-lag nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2009 Okei. bare og si ifra hvis du vil ha noen fler, har masse på lager:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2009 Okei.bare og si ifra hvis du vil ha noen fler, har masse på lager:) Jeg skal ha Kim Robin ! 2stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...