Noen som kan montere mitt senkesett billig?

Anbefalte innlegg

Har en A4 1999 mod TQ avant som jeg har bestilt et senkesett fra vmaxx til :)

 

Er ikke så gira på å hive meg på det selv, da jeg ikke har vært borti quattro før. Har fått noen tilbud her og der, men ikke mange som er såpass billig at det virkelig frister å gi jobben vekk.

 

Er det noen i Bergensområdet som kunne tenke seg å montere settet for meg? Betaling får du selvfølgelig, og jeg kan møte deg hvor i Bergen det måtte være :)

 

Hans Frederik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Curt Fauskanger har løftebukk og masse erfaring:) Send han en PM og hør om han har tid:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tipset :) Sendte han en PM :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette mener jeg også at du skal klare selv :)

Hørest skummelt ut, men når du begynner og får litt innsikt i det så er det meeeeget enkelt egentlig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vet egentlig at jeg kan klare det fint selv. Men gjorde noen småfeil sist som kosta meg dyrt, og nettopp derfor gir jeg jobben til noen andre denne gangen.

 

Ser uansett ut til at OCT-tuning monterer settet mitt samtidig som de chipper bilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.