#1 Skrevet Mai 10, 2009 Hei. Tar meg tid til å legge ut bilder fra treffet. Selv måtte jeg desverre dra tidlig og fikk ikke med meg pokalutdelingen men når det oppstrå krise på jobben så må noen komme, denne gangen var det meg, typisk at sånt skjer, men har ihvertfall knipset noen bilder;) Håper folket er fornøyd, hvis det er noen bilder som ikke passer inn eller virker forstyrrende på noen måte si fra så tar jeg dem vekk, ellers er det bare til å kose seg med bildene, spesielt for dem som holdt seg hjemme...se hva dere gikk glipp av folkens: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2009 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2009 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2009 (endret) ...så for de somm ikke var med: håper dere er med på moroa neste gang... eller vil jeg si takk for enda ett rått treff så samles vi igjen snart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2009 Bra bilder Admir:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 11, 2009 åhhh, nå angrer jeg for at jeg ikke var der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 11, 2009 Ligger en bildetråd i mediaforumet også. Legg de ut der også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...