Tips til alle som vil ha vaskevott

Anbefalte innlegg

Hei

Kom over vaskevott på OBS Bygg på lørdag. Den kosta 69,- og er akkurat samme som man kan kjøpe på div. norske nettbutikker! Jeg er utrolig fornøyd med den jeg kjøpte av Ketil i allefall, så kjøpte like greit en til når jeg var på OBS. Den holder utrolig mye vann og er enkel å holde ren! Så løp å kjøp folkens!

Var i Trondheim jeg så den forresten.. (Lade)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Kom over vaskevott på OBS Bygg på lørdag. Den kosta 69,- og er akkurat samme som man kan kjøpe på div. norske nettbutikker! Jeg er utrolig fornøyd med den jeg kjøpte av Ketil i allefall, så kjøpte like greit en til når jeg var på OBS. Den holder utrolig mye vann og er enkel å holde ren! Så løp å kjøp folkens!

Var i Trondheim jeg så den forresten.. (Lade)

Dette har de hos Europris også rett som det er,i grønn og orange. ;)

Microfiber vott,slik:

MIC_493-2T.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare så det er sagt, ikke samme hansken. Kjenn på mykheten i forhold til de billige hanskene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ketil, jeg sammenligna og syns de så klin lik ut, men mulig jeg tar feil altså..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en slik vaskevott fra Eurorpris. Den er ganske mye mindre enn f.eks Meguiars sin og den trekker ikke til seg og holder like godt på så mye vann. Har vasket votten fra Europris i maskina og fibrene blir stive og pakker seg sammen. Mens Megs sin fortsatt er like fin. Den fra Europris kjennes også ikke like mjuk ut i utgangspunktet så brukern kun å vaske vinterfelger og inni dørene på bilen. :)

Det eneste positive jeg ser med den er prisen. Kjekt å ha noen til å bruke på dørlister,karmer, hjul og motorrom osv. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stor forskjell på mitts, de Europrismittene er av helt annen kvalitet enn det du får hos f.eks. Scandicshine o.l.

Husk også å vaske uten skullemiddel og rengjør såpeskuffen for rester etter skyllemiddel før dere vasker..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, men er det sikkert at dette er samme mitten som selges på obs bygg som selges på europris? Har sammenligna og jeg klarer virkelig ikke se noen forskjell....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.