7x17" på A4.. For tynt og spinkelt?

Anbefalte innlegg

Heihå.

 

Så.. jeg er på felgjakt. Men jeg er rammet av økonomikrisen, og ser etter en billig felg i 17" eller 18" med gummi som fungerer.

 

Fant denne her , men ser felgene er kun 7" brede.. det er ikke så mye.. Ville det sett tåpelig ut? Det er veldig billig da.

 

Om jeg ikke finner noe på finn er alternativet mujaffa-felger med vredestein sessanta (les sharif).

 

Noen som har sett noe bra for en billig peng? Ligger meg på rundt 4.000kr tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser helt greit ut. Har kjørt med dette på A4-en min selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm.. For nå har jeg 15" alufelger på, og det ser såklart ikke noe tøft ut, men jeg tenker om at man skal ha litt store felger så ser det fort litt dumt ut om de ikke fyller buene helt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm.. For nå har jeg 15" alufelger på, og det ser såklart ikke noe tøft ut, men jeg tenker om at man skal ha litt store felger så ser det fort litt dumt ut om de ikke fyller buene helt!

 

Som du sier så er ikke 7" spesielt bredt. Og det blir sikkert ikke sjåendes så veldig bredt på A4`n din heller. Da får du slenge på noen 20mm spacere f.eks. Så får du hjula litt lenger ut! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. jeg driver å vurderer fram og tilbake. Alternativet er nye vredestein sessanta med mujaffa-felger.

Hvor får man kjøpt spacere forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. jeg driver å vurderer fram og tilbake. Alternativet er nye vredestein sessanta med mujaffa-felger.

Hvor får man kjøpt spacere forresten?

 

Mht til at ordentlige 15 eller 20mm spacere og bolter koster nesten like mye som hjulsettet, så ville jeg heller jaktet på noen brukte 8x18 felger til bilen din.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var likso mdet jeg kom fram til selv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.