Setetrekk til A4 som IKKE ser harry ut?

Anbefalte innlegg

Setene mine er litt slitte og dølle.. Finnes det noen fine setetrekk som passer bra til stolene, som gjerne ser litt mer sporty ut, men for all del ikke harry?

Eller ler alle av meg nå? ._.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:(

De setetrekkene så veldig pene ut da, mange av dem. Kanskje litt i overkant av hva jeg vil bruke. Syntes det var grei pris på forsetene, men baksetene var litt dyre. Men det er en mulighet :)

Noen som vet om det finnes prefabrikerte til a4?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke hjelpe deg med dette dessverre. Men har sett mye etter trekk jeg også som jeg tenkte å bruke i Audi 100'n min. Skjønner ikke att ingen klarer og lage noen helt greie sorte/grå trekk, uten skrift som racing og lignende. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det finnes setetrekk som ikke er harry.

Noen at de HTS trekkene var dog noe av det bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo en sjappe på ebay som selger trekk som de lager. skinntrekk, som er sydd etter orginale seter. Husker ikke hva de hette, men de var litt dyrere igjen.. skinn, i valgfri farger.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

næi kjøp skinnseter fra huggern det er vel det beste :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sykt mye på huggerne som bare ligger der og råtner. Feks jeg så et komplett lyst skinninteriør i en audi 80 her om dagen. Helt strøkent, trenger bare rens. Trist slikt ligger og blir ødelagt i ødemarka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.