#1 Skrevet Mai 11, 2009 Hei Hva er egentlig forskjellen på ETKA og ElsaWIN? Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2009 ETKA er delekatalog mens Elsa er verkstedmanual. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2009 Den første er en ren delekatalog, mens ElsaWin er servicemanual. Jeg hadde vel ikke hatt noen problemer med aå laste ned AKTE for å bruke den siden det igrunn bare sparer Møller for arbeid, men som servicemanual ville jeg heller gått for Bentley sin, som du får til en snau tusenlapp til mange av modellene som er like i USA og her i europa. Er i hvertfall veldig fornøyd med min til 100/A6/S4/S6 92-97. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2009 Ok.. Hva heter den til bentley? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2009 Hei Der er du igjen ja! Jeg har den fra Bentley. og er fornøyd med den, http://www.bentleypublishers.com/audi/a6-avant/1999-2004/ Det er derfra jeg har hentet det du har fått tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2009 Hehe, over alt jeg Jepps, tror nemlig dessverre ikke alt stemte helt overens.. Hadde av dekslet i dag og fant noen brune kontakter, men ingen som stemte overens med fargekodene på ledningene, så jeg er litt lost Takk for linken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2009 Det var rart, jeg har selv lagt til: automatisk kjørelys, byttet fra RNS-D til RNS-E, harddisk, Bluetooth, tilleggsalarm m/GPS, div. andre laseralarm++, regnsensor/vindusvisker, oppgradert webasto, og sikkert noe annet morro som jeg ikke husker i farta, og jeg har ikke funnet en eneste forskjell på hva Bentley viser og det som er i min bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 11, 2009 Nei altså mulig jeg ikke leta nøye nok eller no, men jeg lå nå på kne i ett lite kvarter å klødde Jeg tok av det dekslet som satt til venstre for dødpedalen, da kom det ett "brett" til syne med masse kontakter festet. 3-4 av disse var brune, men ingen hadde de fargekombinasjonene som vi fant fram til i går.. Dvs jeg så på pin 1 og 2 og lette etter de fargene som stod i plansjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 11, 2009 Det går ei klyse med ledninger inn til døra igjennom gummibelgen mellom hengslene, du må finne de der, ellers: av med dørtrekket! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 11, 2009 Tror jeg napper av dørtrekket jeg.. Skal bytte de listene som sitter på dørtrekket på onsdag, og da må jeg av med det uansett.. For der kan jeg jo evt. koble meg inn på noen ledninger som går inn i styreenheten til sentrallåsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...