#1 Skrevet Mai 11, 2009 3/6 er det på tide med ett nytt møte i lokallaget. VI møtes som vanlig i Verftsgata 6. Kjører videre til egnet plass for fotoshoot. Frode Gimnes er ansvarlig for kvelden. Mulig vi avslutter med pizza etter vi er ferdig. Skulle været svikte holder vi oss inne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2009 Glimrende! Håper på pent vær! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2009 Ja her må vi stille opp alle sammen...blir jo kun 2 dager før avreise til Hovedtreffet på Våler...!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2009 ja her er d oppmøteplikt på de som kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2009 Klokkeslett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2009 Klokkeslett? 19.00! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2009 Da rekker jeg det.. må fise en snartur til Oslo først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 19, 2009 Da rekker jeg det.. må fise en snartur til Oslo først. hehe! du får ha god tur da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 21, 2009 Knut Arne, Sciroccoen klarer vel det helt fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 21, 2009 Jeg fløy faktisk, men var så trøtt når jeg kom hjem i 17-tida at jeg sovna på sofaen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 25, 2009 Håper det er mange som stiller opp.... Og ikke minst har tenkt seg til Våler to dager senere...!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 2, 2009 Husk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 2, 2009 Det er møteplikt folkens....!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 2, 2009 kommer kanskje, kanskje ikje: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 3, 2009 Jeg sa vel det på sist møte at været spiller liten eller ingen rolle, men nå ligger temperaturen på usle 5 grader og det haglet nettop, så dersom dette ikke endrer seg radikalt så holder vi oss inne i varmen! Vi har mye å snakke om mtp at avreise til årets største happening er på fredag -samkjøring -svensketur -banekjøring -utstilling -overnatting/telt/hytter -drikkeforbud hele helga på og rundt banen Vell møtt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 3, 2009 Jeg sa vel det på sist møte at været spiller liten eller ingen rolle, men nå ligger temperaturen på usle 5 grader og det haglet nettop, så dersom dette ikke endrer seg radikalt så holder vi oss inne i varmen! Vi har mye å snakke om mtp at avreise til årets største happening er på fredag -samkjøring -svensketur -banekjøring -utstilling -overnatting/telt/hytter -drikkeforbud hele helga på og rundt banen Vell møtt Snakket vi ikke om pizza også da Frode?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 3, 2009 Snakket vi ikke om pizza også da Frode?? Absolutt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 3, 2009 Presiserer at det ikke er lov å nyte alkohol på campen..... Og utstillingsområdet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 3, 2009 Jeg fløy faktisk, men var så trøtt når jeg kom hjem i 17-tida at jeg sovna på sofaen.. Fifan, her har jeg vært sløv og bommet på datoen gitt. Ser jo det i ettertid når jeg leser over hva jeg har skrevet.. det var seff tidligere i mnd jeg var i Oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...